ONZE REALISATIES

GRONDEN EN GEBOUWEN

We kunnen verwijzen naar de foto's hieronder weergegeven. Naast het stervormig hoofdgebouw en een home (HOME DENAYER) werden er verschillende gebouwen bijkomend op de campus opgericht. Zo zijn er nu het lascentrum, de makerspace, het EMC-gebouw, het ATC (Autotechnisch Centrum), de grote aula enz.... (zie de foto's hieronder).

MATERIAAL

In de loop der jaren slonken de leningslasten binnen de VZW KIH DE NAYER. In de beginjaren dienden heel wat leningen te worden aangegaan voor de gronden en de gebouwen. Vanaf ongeveer 2015 ontsond er meer en meer ruimte om gerichte materiaalaankopen te doen. Zo kennen we in 2022 al de zo gezegde 5de projectronde. Gelijk wie welke werkzaam is op CAMPUS DE NAYER kan bij de aanvang van een projectronde, na een zogenaamde call, een project indienen.

STICHTING DE NAYER IMPULS

Studenten, docenten, professoren kunnen vanaf 2022 een aanvraag om steun van de stichting indienen. Dit wanneer ze een lumineus idee hebben en dit verder praktisch wensen uit te werken. Er is binnen de stichting beslist om voor denkers en doeners speciale bijkomende inspanningen te doen. Het aantrekkelijk maken van de campus, dat is wat onze stichting na streeft.

Pick and place om met grote snelheid elektronische componenten op printplaten aan te brengen (embedded systems) en oven voor de consolidatie

5-assige CNC om mechanische werkstukken te produceren met een ongeziene snelheid. De machine weegt 11 ton.

Scanning electron microscope voor haarscherpe enorme vergrotingen en elementbepaling

"Flow techniques" in de scheikunde

Dubbelklik hier om uw eigen tekst toe te voegen.