OVER ONS

De DE NAYER STICHTING is een organisatie die niet de bedoeling heeft om winst te maken. Het maatschappelijk doel van onze stichting is het ondersteunen op CAMPUS DE NAYER van alle onderwijsvormen en het bijbehorend onderzoek, om zo een bijdrage te leveren aan de kwaliteit van deze kerntaken en aan de uitstraling van de campus. Het is een rechtsvorm die zelf de rechten en de verplichtingen draagt. De stichting heeft geen leden, maar alleen een bestuur dat de nieuwe bestuurders kiest.

De raad van bestuur is begin 2022 als volgt samengesteld:

Luc Van Autgaerden, bestuurder-voorzitter

Willy Asselman, bestuurder-secretaris

bestuurders:

Julien Debontridder

Raf Dewil

Gilbert Folens

Jürgen Ingels

Bert Lauwers

Rob Lenaers

Wouter Lutin

Joseph Neyens

Willy Penninckx

Wilfried Van Herterijck

Karel Van Roy

Greet Lawaisse, secretaresse

NEEM CONTACT OP

CONTACT OPNEMEN

Adres:

ONDERWIJS EN ONDERZOEK OP CAMPUS DENAYER

Op de campus zijn twee onderwijsinstellingen actief. Met name THOMAS MORE HOGESCHOOL en KULeuven.

KULeuven organiseert verschillende Academische Bacheloropleidingen en Masteropleidingen in de Industriële Ingenieurswetenschappen (IIW) alsook een Manama-opleiding in de lastechnieken. Wetenschappelijk onderzoek in de diverse disciplines ondersteunt het onderwijs

De HOGESCHOOL THOMAS MORE organiseert verschillende Professionele Bacheloropleidingen in dagonderwijs en verschillende graduaatsopleidingen in dag- en avondonderwijs. Toegepast onderzoek gebeurt in de diverse disciplines en studenten maken er kennis mee.

Meer weten?